VKOZ digitaal interactief event
Hoe zet je een live event om in een online ervaring?
3 april 2020
VKOZ Rotterdam hulp bij evenementen
Events en corona. Hoe kan VKOZ jou helpen?
15 april 2020
VKOZ online brouwstormsessie

Behoefte aan inspiratie, creativiteit en frisse inzichten? VKOZ biedt gratis online brouwstormsessies aan!

VKOZ events & communicatie deelt al jaren graag hun kennis, tips en inspiratie. Ook in deze bijzondere periode staan we voor je klaar. Via social media delen wij diverse artikelen die aansluiten bij de huidige situatie. En wij bieden ook nog steeds onze gratis brouwstormsessie aan. Alleen nu niet bij ons in het Heinekengebouw in Rotterdam of bij jou op kantoor, maar online!
Veel organisaties hebben te maken met het uitstellen of annuleren van evenementen. Of willen hun live event omzetten in een online ervaring. Daarnaast gaan vaak de voorbereidingen voor de events in het najaar of volgend jaar gewoon door. Voor extra inspiratie, creativiteit en frisse inzichten biedt VKOZ gratis online brouwstormsessies aan.
VKOZ checklist eventsHandige artikelen:
•   Checklist evenement uitstellen of annuleren.
•   Hoe zet je een live event om in een online ervaring? 
•   Zakelijke evenementen in een 1,5 meter samenleving.
In een brouwstormsessie nemen we de tijd om zo veel mogelijk te weten over jullie event, organisatie en uitdagingen. Wij stellen vragen, denken mee en bedenken frisse en verrassende ideeën. Daarna maken wij van de brouwstormsessie een duidelijk verslag.
Wij helpen je, naast het meedenken met de huidige situatie, ook met bijvoorbeeld de volgende vragen
• wat voor soort evenement past bij mijn doelstellingen en doelgroepen en hoe bereik ik het maximale resultaat?
• hoe vertaal ik verschillende ideeën (en stakeholders) binnen mijn organisatie naar een concreet plan voor iedereen?
• welke stijl, thema of verhaallijn wil ik voor het event en wat voor inrichting, decoratie en catering hoort daar bij?
• hoe zorg ik voor een maximale interactie met mijn doelgroep voor, tijdens en na het evenement?
• kunnen we de impact en de ROI van ons huidig event verhogen?
Door creatieve oplossingen, eenvoudige wijzigingen of gewoon extreem gekke ideeën maak je van je volgende event een onvergetelijk moment!
eventmarketing planTips voor een succesvolle brainstormsessie
• breng 2 tot 4 enthousiaste medewerkers samen via bijv. Skype
• verzamel zoveel mogelijk uiteenlopende ideeën
• geef geen kritiek op ideeën tijdens de brainstormsessie
• moedig de gekste ideeën aan, ze inspireren anderen
• een brainstorm kan hierdoor nogal chaotisch verlopen, maar dat hoort bij het proces
Ben je op zoek naar een frisse blik en brede eventkennis? Laten we samen online sparren!
Ik wil een gratis online brouwstormsessie
VKOZ online brouwstormsessie:

Comments are closed.