Lindsey marketing manager VKOZ

15 jaar VKOZ in verhalen – Lindsey van Welzen over creativiteit, verbinding en blijven ontwikkelen

Lindsey van Welzen is als creatieve marketing manager een vertrouwd gezicht binnen VKOZ. Ze is verantwoordelijk voor oa. de rebranding van het merk, de uitstraling op social media én de marketingcampagnes voor klanten zoals Lely. In dit jubileumverhaal deelt Lindsey hoe ze de kracht van VKOZ ervaart, wat haar aanspreekt in de cultuur en waarom blijven experimenteren voor haar vanzelfsprekend is.

🤝 Wat is volgens jou de grootste kracht van VKOZ als evenementen- en communicatiebureau?

“De manier waarop we bij VKOZ samenwerken met onze klanten is als partners. Iets wat ook opvalt en regelmatig benoemd wordt: klanten voelen zich gezien, gehoord en zijn daadwerkelijk onderdeel van een project. We doen het samen – en dat is ook écht een van onze USP’s.”

💬 Wat spreekt je aan in de aanpak of cultuur van VKOZ?

“Ook binnen het team is het gevoel van samenwerking sterk. We brainstormen veel met elkaar, en ieders idee, mening of visie weegt even zwaar en wordt gewaardeerd.”

🔮 Wat hoop je dat VKOZ de komende 15 jaar blijft doen of juist gaat ontdekken?

“VKOZ gaat helemaal mee met de tijd – en dat werkt ontzettend goed. We omarmen trends, nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Zo werken we bijvoorbeeld op onze eigen manier al veel met AI. Ik hoop dan ook dat het bedrijf altijd blijft experimenteren en zich blijft ontwikkelen.”

😄 Fun fact over Lindsey

“Ik ben zelf ook ondernemer en trotse eigenaresse van een waanzinnig leuke interieur- en lifestyleboutique – al zeg ik het zelf – in Den Haag.”

Scroll naar boven
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.