VIP experience



Wat:

Doel:

Doelgroep:

Meerwaarde:
relatie event

verbeteren van externe relaties en netwerken

relaties (B2B)

versterken van het imago en interne relaties
relatie event
VIP experience

Als bedrijf besteed je veel aandacht aan het versterken van je relaties. Je bent bezig met het prikkelen van (potentiële) klanten om een goede indruk achter te laten en ze te binden aan jouw bedrijf of merk. Gebruik maken van de aangeboden (relatie)mogelijkheden van bestaande evenementen zoals ABN AMRO World Tennis Tournament of CHIO Rotterdam, is een uitstekende manier om relaties op unieke en informele wijze te bedanken en met elkaar in contact te brengen. Tevens is het een mooie gelegenheid om ook je medewerkers uit te nodigen en op deze wijze te belonen (en verbinden).

Eigen twist aan relatie event
Gezien er niet veel aan het evenement zelf veranderd kan worden is het voor jou van belang om je bedrijf op andere en creatieve manieren te promoten, denk hierbij aan:
• Een eigen unieke event brochure (collectors item).
• Exclusief transport naar de locatie, bijvoorbeeld met paardenkoets naar het CHIO.
• Eigen hostessen met de uitstraling passend bij het bedrijf.
• Live verslag door een reporter. Laat iemand gedurende de activiteit live verslag doen op een humoristische manier; hij stelt kritische vragen, start discussies en maakt ondertussen beeldmateriaal wat na het event naar de relaties verstuurd kan worden. Tevens kan hij ook live updaten op social media kanalen.
• Een groot ledscherm. Kom met een interactief spel, waarbij het event zowel als de kijkers actief betrokken zijn en waarvan ‘live’ statistieken en statuten op het scherm te volgen zijn.

Aanhaken bestaand evenement
Naast deelnemen aan een bestaand event, kan je er ook voor kiezen om in te spelen op het concept van het event. Denk hierbij aan het Internationale Film Festival Rotterdam (IFFR), wat een unieke gelegenheid biedt om tijdens deze periode klanten op een bijzondere locatie in Rotterdam uit te nodigen voor het laten zien van jou bedrijfsfilm; met relaties en verhalen van vroeger tot nu. Je lift dan mee op het concept en de bekendheid van het evenement. Ook op social media kan je hier gebruik van maken door in te haken op de communicatie van bestaand event.

Ook een interessante optie is de Wereldhavendagen: huur je eigen boot of locatie aan het water en creëer je eigen relatie event. Zo het varend monument de Helena; een historisch zeilschip uit 1875.

Zeilschip Helena
Wil je een event met meerwaarde?

Wil je een event met meerwaarde?

Wij gaan voor het maximale resultaat.

Bel of mail ons