Dare to be different!



Wat:

Doel:


Doelgroep:

Meerwaarde:
beurs

productlancering, versterken imago en/of vergroten naamsbekendheid

consumenten (B2C)

verbeteren van interne en externe relaties
beurs
Dare to be different!

Heb je een nieuw product ontwikkeld en wil je de markt verrassen? Een beurs is de perfecte manier om klanten te informeren en te laten proeven van je ‘nieuwe’ producten of diensten. Het is voor klanten een ideale manier om diverse experts te spreken en de aanbieders met elkaar te vergelijken.

Creëer een unieke stand
Helaas wordt een beurs nog vaak geassocieerd met eentonig, 2d en een ad hoc aangelegenheid. Echter kan met de juiste aanpak en creatieve denkwijze een beurs vraag en aanbod nog beter bij elkaar brengen. Goed persoonlijk contact en de perfecte presentatie is onmisbaar! Het creëren van een unieke stand zorgt ervoor dat jij de aandacht trekt en onderscheidt van de rest. En zo je investering terug verdient!

Create a buzz
Zorg ervoor dat je stand fotogeniek, interactief en innovatief is, zodat de klanten over jouw stand en bedrijf gaan praten:
• Zorg ervoor dat je stand aantrekkelijk is voor foto’s die gedeeld kunnen worden op social media. Bijvoorbeeld d.m.v. projecties op muren, vloeren en plafond wat ervoor zorgt dat de bezoeker zich voor even in een compleet andere omgeving waant.
• Create a buzz: koppel je stand aan een activiteit zoals bijvoorbeeld een fotowedstrijd met gebruik van hashtags via social media (en zorg voor een originele prijs).
• Mensen zijn graag betrokken bij een ervaring en laat ze daarom ook dingen doen. Zorg er daarom voor dat de stand meerdere functies heeft dan alleen een informatie desk. Zoals een spel, virtual reality, het product op diverse en een creatieve manieren tentoonstellen, waarbij de bezoekers het eventueel ook al kunnen uitproberen.
• Trek de aandacht en prikkel alle zintuigen d.m.v. geluid, licht, geur, voelen, etc.

Organiseer je eigen beurs
Wil je zelf een beurs organiseren voor bijv. jouw productlancering of voor diverse aanbieders uit jouw branche? Dan gelden in principe dezelfde tips als voor een stand, alleen heb je nu de mogelijkheid om dit nog grootser aan te pakken en in 1 ruimte diverse belevenissen te creëren. Met middelen en technieken die waarde toevoegen aan de beleving en verrassen. Bijvoorbeeld door het uitbreiden van het lichtplan met een projectie muziekshow of creëer diverse 3D ruimtes met ieder zijn eigen audiovisuele reis van een product of je bedrijf. Hou hier ook rekening mee met je locatie. Hierbij is functionaliteit, logistiek en een blanco canvas juist heel belangrijk (zoals Ahoy in Rotterdam).

Uiteindelijk wil je dat je bezoeker enthousiast is en dit ook deelt met zijn netwerk. Ontwikkel dan ook een sterk (interactief) communicatieplan voor niet alleen voorafgaand het event (want je wilt immers zoveel mogelijk bezoekers aantrekken), maar ook voor tíjdens het event.

Een eigen beurs is ook de perfecte manier om de avond voorafgaand je personeel en relaties uit te nodigen voor een exclusieve première. Maar ook met een stand op een bestaande beurs kan je een speciaal moment en programma voor je relaties creëren.
Wil je een event met meerwaarde?

Wil je een event met meerwaarde?

Wij gaan voor het maximale resultaat.

Bel of mail ons