In vier stappen naar een rendabel event

Een evenement is een krachtig middel om jouw communicatieboodschap over te brengen. Maar het organiseren van een geslaagd evenement is ook een flinke investering: hoe maak je jouw event rendabel? Wij zetten jouw doelstellingen centraal én denken vanuit de behoefte van jouw bezoekers.


Je kunt kiezen voor een totaalaanpak. Of je zet ons in op de plekken waar jij ons nodig hebt.




concept ontwikkeling

Conceptontwikkeling


Met een frisse blik meedenken met jouw strategische doelen

Jullie doelstelling en strategie is ons startpunt. Wij vertalen je wensen en inhoud naar een inspirerend totaalconcept met een langdurige impact. Samen bepalen we de stijl van jouw event, stellen een programma samen en vatten dit in een plan van aanpak.

Dit kun je verwachten:

  • Creatieve en effectieve brainstormsessies
  • Een gevarieerd programma voor de juiste energie, inhoud en interactie
  • Inzet van sprekers, entertainment en techniek die waarde toevoegen
  • Een overzichtelijk projectplan met tijdsplanning
  • Begroting inclusief besparings- en financieringsmogelijkheden

project management

Projectmanagement


Het totale overzicht houden en alle processen coördineren

Bij het organiseren en coördineren van een event houden we rekening met de diverse stakeholders en creëren we draagvlak. We bewaken het budget en zitten bovenop de planning. Aan het einde van de rit meten we de resultaten.

Dit kun je verwachten:

  • Coördinatie van inhoudelijke en operationele processen
  • Aandacht voor kwaliteit: de grote lijnen én de kleinste details
  • Overzicht en controle over je budget
  • Regelmatige en transparante updates
  • Financiële afwikkeling en evaluatie van de ROI




project management

Communicatie


Bezoekers voor, tijdens en na je event verbinden en inspireren

Wanneer communiceer je over het evenement? En welke kanalen zet je in? Voor, tijdens en na het event communiceren is goed voor de beleving van bezoekers én voor de zichtbaarheid van je organisatie. Wij stellen het communicatieplan op en voeren deze uit.

Dit kun je verwachten:

  • Een doordacht marketingcommunicatiestrategie
  • Met aandacht voor interne en externe communicatie
  • Unieke branding van je evenement: van begin tot eind
  • Uitnodigingstraject voor een hoge opkomst en betrokken doelgroep
  • Duidelijke registratie vooraf, en snel tijdens het event


productie

Productie


Ontzorgen met een duidelijk projectplan en strakke productie

We bereiden het evenement voor alsof we alles kunnen voorzien, zodat op de dag zelf alles soepel verloopt. Wij coördineren het event en sturen iedereen aan: van opbouwen tot opruimen. En creëren een plezierige sfeer, zodat iederéén met een glimlach naar huis gaat.

Dit kun je verwachten:

  • Een chronologisch draaiboek, plattegronden en werkinstructies
  • Opbouw, uitvoering en afbouw
  • Coördinatie van locatie, leveranciers en logistiek
  • Aansturen van personeel en vrijwilligers
  • Inspelen op last-minute wensen en wijzigingen

Interim eventmanager nodig?