-
Creëer meer beleving
Voor een succesvol zakelijke evenement heb je voldoende, betrokken deelnemers nodig.
Maar het overtuigen van mensen om zich aan te melden is niet altijd makkelijk. Hoe voorkom je no shows?
En belangrijker nog: hoe verbind en inspireer je bezoekers voor, tijdens en na het evenement?
Wij stellen een doordacht communicatieplan op en voeren deze uit.
Goede communicatie draagt bij aan een geweldige bezoekerservaring. Het zet de toon, schept verwachtingen en maakt mensen enthousiast. Daar komt meer bij kijken dan alleen het versturen van een uitnodiging. Hoe pak je het goed aan?
Misschien discussieer jij met je team ook over: sluit de stijl wel voldoende aan bij het zakelijke evenement? Deel ik de juiste informatie? Wat kan ik doen aan communicatie tijdens en na het evenement? Wij denken graag met je mee.


Hoe werkt het?
We kunnen je op verschillende manieren helpen.
Dat kan groots. We denken een plan uit hoe het zakelijke evenement onderdeel kan zijn van een grotere marketingcampagne.
Of klein: we geven tips over je uitnodigingstraject om de opkomst te vergroten.
Wat krijg je?
- Een doordacht marketingcommunicatiestrategie
- Een vaste partij die alle materialen uitwerkt
- Advies om mensen te overtuigen via je website, nieuwsbrief en op social media
- Creatieve en frisse ideeën om je doelen te behalen
- Aandacht voor interne en externe communicatie
En verder...
- Unieke branding voor je evenement: van begin tot eind
- Een uitnodigingstraject voor een hoge opkomst en betrokken doelgroep
- Duidelijke registratie vooraf, en een snelle registratie tijdens het event
- We ontwikkelen bedankjes, terugblikken en snippets
" Marjolein weet goed wie en vooral wat ze wil bereiken. En hoe zij bijvoorbeeld ervoor zorgt dat bezoekers zich thuis voelen op een event. Een geheim ingrediënt voor succes."
Patricia Jaspers - RedFactor
Goede communicatie,
betere beleving
Voor, tijdens en na het evenement communiceren is goed voor de beleving van bezoekers. Ze weten wat ze kunnen halen en zijn geïnspireerd. Bovendien is het goed voor de zichtbaarheid van je organisatie, want je hebt gedurende een periode regelmatig contact met je doelgroep. Een doordacht communicatieplan draagt bij aan een onvergetelijke bezoekerservaring.

De juiste communicatie vergroot de impact van je event
Het organiseren van zakelijke events zit in ons DNA. We zijn er heel de dag mee bezig en kennen de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Ook als het aankomt op communiceren en registreren. Als wij een communicatieplan maken, dan profiteer jij van:
- Onze creativiteit: we komen met 1001 ideeën om je doelgroep te benaderen en te betrekken
- Onze kennis: we denken vanuit de doelgroep en weten mensen te activeren
- Onze strategische mindset: we gaan voor een hoge opkomst en betrokken doelgroep
- Onze bevlogenheid: we vinden communicatie zo belangrijk, omdat het direct invloed heeft op het resultaat van je event
De juiste communicatie vergroot de impact van je event
Het organiseren van zakelijke events zit in ons DNA. We zijn er heel de dag mee bezig en kennen de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Ook als het aankomt op communiceren en registreren. Als wij een communicatieplan maken, dan profiteer jij van:
- Onze creativiteit: we komen met 1001 ideeën om je doelgroep te benaderen en te betrekken
- Onze kennis: we denken vanuit de doelgroep en weten mensen te activeren
- Onze strategische mindset: we gaan voor een hoge opkomst en betrokken doelgroep
- Onze bevlogenheid: we vinden communicatie zo belangrijk, omdat het direct invloed heeft op het resultaat van je event
De juiste communicatie vergroot de impact van je event
Het organiseren van zakelijke events zit in ons DNA. We zijn er heel de dag mee bezig en kennen de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Ook als het aankomt op communiceren en registreren. Als wij een communicatieplan maken, dan profiteer jij van:
- Onze creativiteit: we komen met 1001 ideeën om je doelgroep te benaderen en te betrekken
- Onze kennis: we denken vanuit de doelgroep en weten mensen te activeren
- Onze strategische mindset: we gaan voor een hoge opkomst en betrokken doelgroep
- Onze bevlogenheid: we vinden communicatie zo belangrijk, omdat het direct invloed heeft op het resultaat van je event
Behaal je doelen met
een communicatieplan
Een communicatiestrategie is minstens zo belangrijk als de dag zelf. Je wilt immers je doelen behalen, bijvoorbeeld met experience marketing en live communicatie. En niet voor een halflege zaal komen te staan of achteraf horen dat mensen andere verwachtingen hadden. Door ons het communicatieplan te laten uitwerken, heb je controle over hoe bezoekers je organisatie én het evenement ervaren. Liever alles bij ons onderbrengen: van concept tot productie? Dat kan ook, vraag naar onze totaalaanpak.

Boek een gratis consult
Eerst nog even verder praten? Boek een gratis consult van 30 minuten. Samen nemen we je plannen door. Plan hieronder een afspraak in.